Обмін товару

Умови обміну товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • збарежені споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

  

Роз’яснення

Товарний вигляд: новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам’ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Пломби, ярлики і розрахункові документи, також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар – ситуація буде аналогічною.

    

Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п’ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) .

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.

Для оформлення обміну ви можете зателефонувати на номер +38 (098) 467 20 10.

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок продавця.

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину info@outletspace.com.ua, або у Viber за номером +380 68 444 1 777, вказавши причину повернення.
  • Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"

Адреса та контактні дані для відправлення товару:

33000 Україна, м.Рівне відділення Нової пошти No2, вул. Чорновола, 14/16
Зіньковець Євгеній +380681080566

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару.
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber

Після отримання товару з вами зв’яжеться наш менеджер.

Меню

Кошик

До оплати:
0 товарів 0 грн
Оформити замовлення